Preskoči na glavno vsebino

Projekti

REEDU

Logotip projekta REEDU Logotip erasmusplus

INCLUSIVE APPROACH TO INMATE SOCIAL REHABILITATION AND EDUCATION

Trajanje projekta: 15. 1. 2021 – 14. 1. 2024

Partnerji v projektu:

  • CIK Trebnje, Slovenija – koordinator,
  • Univerza na Malti, Malta,
  • Skupnost centrov za socialno delo Slovenije,,
  • International Association for Correctional and Forensic Psychology Europe (IACFP Europe), Belgija,
  • Bremen Senate of Justice and Constitution, Nemčija,
  • Baia Mare Penitentiary, Romunija.

Skupnost CSD Slovenije je vključena v mednarodni projektu REEDU - model vključujočega izobraževanja in rehabilitacije za mlade v zaporu . Cilj projekta REEDU je graditi na motivaciji in pridobivanju veščin pri mladih storilcih kaznivih dejanj in dati mladim v zaporu boljše možnosti v življenju po končani zaporni kazni. Metodologija in orodja, ki jih razvijamo, so usmerjena v osebje v zaporu in družinske ,,mentorje" oziroma pomembne druge, ki podpirajo mlade v zaporu. Z uporabo te metodologije, bodo mentorji lahko zagotovili visokokakovostne izkušnje poučevanja in učenja, ki temeljijo na odnosih. To bo mladim omogočilo, da pridobijo življenjske veščine, dodatne izkušnje in znanja, ter razvijejo svoje vrednote in odnos do življenja. Vključujoča izobraževalna in rehabilitacijska pot v zaporu, daje ranljivim mladim ljudem z zahtevnim vedenjem, drugo priložnost, da se vključijo v učenje in usposabljanje. Metodologija REEDU, ki temelji na teoretičnem okviru pozitivne kriminologije, odpornosti in projektnega učenja, zagotavlja bistven prvi korak k prehodu in ponovnemu vključevanju v redno izobraževanje ali zaposlitev. Zagotovljena orodja bodo pomagala mladim, ki so bili izključeni iz šol, da rastejo in se učijo iz pozitivnih izkušenj, razmišljajo o svojem življenju, gradijo podporne odnose ter pridobijo odpornost in življenjske veščine ob podpori in vodenju strokovnjakov v zaporu in njihovih pomembnih oseb.

Da bi razumeli individualne potrebe mladih v zaporu in njihovih pomembnih drugih, moramo najprej ustvariti fleksibilno in negovalno okolje, ki prepozna potencial za pozitivne spremembe.

Zato metodologija REEDU poudarja proces učenja, v katerem vsi sodelujejo in se posledično učijo drug od drugega.

Izhodišče tega projekta je, da so mladi v obdobju zapora in tudi kasneje, del skupnosti, katere člani so prijatelji in pomembni drugi, vključno z družino. Zato morajo rehabilitacijski ukrepi in dejavnosti vključevati tudi pomembne druge v proces reintegracije in socialne vključenosti.

Informacije: Dalida Smlatić
strokovna delavka
T: +386 8 20 22 405
E: info@scsd.si

”Izvedba tega projekta je financirana s strani Evropske komisije. Vsebina komunikacije je izključno odgovornost avtorja in v nobenem primeru ne predstavlja stališč Evropske komisije.”

  1. Smernice REEDU: izvajanje projektnega učenja s sistemsko prakso in pozitivno kriminologijo v izobraževanju in rehabilitaciji mladih v zaporu
  2. Teoretični okvir modela REEDU: sistemski pristop pri rehabilitaciji v zaporih, model la mladoletne storilce kaznivih dejanj
  3. E-knjiga Smernice REEDU z dodatnimi spletnimi vsebinami (ENG) Smernice REEDU
  4. Film: predstavitev modela REEDU (ENG) Movie presentation REEDU
Na vrh